Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Selv assosierer jeg med gamle menn, nettopp fordi jeg ikke kjenner noen barrn som heter det, men vi ønsker et solid stødig navn - vil helst unngå poppisnavn og i tillegg er det oppkalling...... Tungt, kjedelig ? Takk for svar :-)
Tante Blås Squaw Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Einar er fint, liker gamle navn, jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Kjenner mange som heter Einar, i forskjellig alder, så for meg passer det like fint på barn som eldre:) Koselig med oppkalling,da:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Bestefaren min het Einar. Flott, stødig mann! Om jeg får flere barn og det blir gutt, så blir det enten Einar eller Herman. (Herman er oldefaren min)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #8 Skrevet 4. desember 2010 Vet om en tenåring som heter Einar, en flott gutt! :-)
prebs Skrevet 4. desember 2010 #10 Skrevet 4. desember 2010 Einar er knallflott - kunne brukt det selv :-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #11 Skrevet 4. desember 2010 Så morro at det er så mange postive reaksjoner på navnet ! HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #12 Skrevet 4. desember 2010 Det er det styggeste navnet jeg vet om. Skjønner ikke at noen vil kalle barnet sitt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå