Gå til innhold

er så lei av å krangle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter vi fikk barn har jeg og sambo kranglet nesten hver dag...nå kalte han meg nettopp drittkjerring og gikk ut!

Jeg er ikke noe drittkjerring...jeg har hatt fødselsdepresjon(ikke rart siden vi har hatt kolikk, kiss kid, sykehusinnleggelser med diverse osv...)jeg er utslitt!:(

Har hatt mye av ansvaret for barnet alene også siden han jobber borte 2 mnd i slengen...i tillegg har han 2 andre barn som krever sitt..

jeg er så lei av å krangle:( vil bare være en lykkelig famile, men fy så vanskelig alt skal være:(

noen råd?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bli voksne!! Er barna som må vokse opp slik. Og JA de merker det. Voksne mennsker bør klare å snakke sammen.

Skjønner det er slitsomt med syke barn og lite søvn, men er ingen unnskyldning. Dere må lære å snakke sammen.

Skrevet

Drit i ho over, er en del her inne som ikke har lært seg folkeskikk...

Skjønner godt du er utslitt av alt dette, kan ta på et forhold å få barn... Ta tiden til hjelp, prøv å få prata ut når unger er lagt for kvelden å ting har roet seg litt og prøve å komme til en løsning som fungerer for dere begge 2.. Fiks no godt kvelds snacks og åsså må dere møtes på helveien.. Fortell hvordan du vil ha det for å få bedre, fortell hvorfor og samme for hans sin del :)

Dere er ikke de første, mange som får en tøff start, faktisk veldig vanlig.

Lykke til ;)

Skrevet

Lite søvn, syke barn og lite hjelp er GOD grunn til kort lunte, skjønner deg meget godt jeg..

Må bare finne en løsning som virker for deg, og samboern din må hjelpe og støtte deg med det... + fødselsdeprisjon er ikke noe å tulle med, de som ikke har hatt de kan ikke uttale seg noe som helst om det der.. Kommer i forskjellige gradere oxo dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...