Gå til innhold

går på psyken løs dette her.....hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 3 uker siden hadde jeg 1 cm åpning

Ble strippet for 2 uker siden, hadde da 2 cm åpniong og jm sa at innen en uke så hadde jeg nok født....

var på kontroll uken som var (onsdag) tok ul og ble strippet igjen, nå kjente hun vannblæren og at alt har myknet seg mer til og hun regnet med at nå var ikke fødselen langt unna....

så nå sitter jeg her....4 dager til termin....holder seriøst på å bli smågal...har liksom vært SÅ forberedt på fødsel hver eneste dag nå siden jm sa det...men her skjer det ikkenoe....:(

fikk forrige barn på samme måte, men da 5 dager før termin.....samme med stripping og greier....

noen gode ord???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si annet enn lykke til og håper det skjer noe snart!!

Kanskje det har det? :)

Skrevet

hei, virker som at disse jordmødrene tror de vet når det skjer - men her inne er det veldig mange som har fått beskjed om at det straks skal skje noe også gjør det ikke det alikevel. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å ikke høre på det hun sier og belage deg på å gå over tiden. Det er et helvete hvor utålmodig man blir uansett :)

Skrevet

jeg forstår deg såå godt!!! for 4 uker siden idag, fikk jeg beskjed av legene at jeg hadde 99,9% sikkert hadde født innen to uker. så jeg innstilte meg på det. å ventet sterkt på lille mann. de to ukene gikk, men ingen baby. jeg holdt på å bli gal. så var jeg på kontroll hos legen, det var nå 1,5 cm åpning og hodet var langt nede, så han sa fødselen var rett rundt hjørnet. (det samme sa jordmor dagen etter ) men neida. her er jeg 11 dager senere med større mage. slimproppen har gått for lenge siden, har mye murringer i mage og rygg. får noen tak som bare dabber av igjen etter noen timers tid. så nå er jeg så lei....jeg er uttålmodig. !! hadde ikke legene sagt at fødselen var rett rundt hjørnet for 4 uker siden, så hadde jeg nok ikke være så uttålmodig nå.

men er vel ikke så mye å gjøre,lillemann kommer ut når han er klar :)

Skrevet

var hod jm i går igjen...ble strippet igjen og har nå 3 cm åpning...alt er SÅ MODENT at hun måtte være varsom for å ikke ta hull på vannblæren...

siste 1,5 uken har ejg hatt "rier" om natten og i natt var det første gang med VONDT...og 10 min mellom hver rie og de varte ca i 1 min hver gang....

MEN det ga seg rundt 03:30 i natt...sliten av det her altså!!!!!!

termin er i morgen og jm sa at om det ikke har skjedd noe innen torsdag skal jeg inn på sykehuset for vurdering for å bli satt igang...

så egentlig skulle jeg ønske jeg ikke hadde blitt strippet, for da hadde jeg sluppet de STORE forventningene vi har hatt...det har igrunn vært det værste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...