Gå til innhold

tåler 9 kilo....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fisher price stolen til snuppa tåler 9 kg står det, hun er nå over 11 kg og jeg ser meg nesten nødt til å ta fra henne stolen(men hun ELSKER den:( ) hun er i gulvet med rumpa når a vipper i den:P

er det mulig at den kan knekkes?:S

noen som event har en som tåler litt flere kg og selge meg?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babybjørn ssin skal holde til de er omtrent to år.

Ja, om det står 9 kg, bør hun ikke bruke den.

Skrevet

Kjøp deg en Babybjørn stol. Den tåler å bli sittet i til barnet er minst 3 år.

Skrevet

babybjørn vippestolen tåler 20 kg mener jeg og huske. Vi har den og den er genial:) Skal liksom kunne brukest til barnet er 2 år..

Skrevet

Ehh...Seriøst, er det noen som bruker vippestol til barn på 2-3 år?!? Når barne er over 9-10 mnd (ofte før), er det jo ingen poeng i å brukde dem lenger, da kan de sitte i vanlige stoler og sofa...?

Skrevet

barn er tydligvis forskjellig. min er 2.5 år og veier 12 kg.

han kan faktisk bruke sånn bilsetestol til nyfødte. for den er opp til 13 kg hehe. men han bruker ikke det:)

men ja, om d står max 9 kg og hun veier 11 så ikke bruk det. sikkerhet først :)

Skrevet

sønnen dn kan ikke bruke det setet hvis han er for lang...

Selene skal ikke gå inn bak ryggen på han.

Skrevet

Eeeeehhhh, seriøst....man kan ta av selene på Baby Bjørn stolen, sette den på øverste hakk og den blir som en stol til de litt større barna dersom man ønsker det.

Du har tydeligvis ikke en Babybjørn stol eller har satt deg inn i hvordan den fungerer, Alva.

Skrevet

Ltt off-topic, men ang. om man bruker vippestol til 2-3-åringer... På en babybutikk på Svinesund hadde de en gigantisk Baby Bjørn vippestol som voksne kunne prøve, og maken til behagelig stol!! Hadde glatt kost meg i en sånn på kveldene jeg;) Så skjønner godt om de små vil bruke den lengst mulig jeg...

Skrevet

På tide å investere i barnegyngestol heller kanskje? Inntil du får tak i det synes jeg du kan legge en sammenbrettet dyne bak stolen, så snuppa di dunker rompa litt mykere og ikke slår hodet om den knekker. :)

Skrevet

Neida, han bruker det ikke. ? Ja, min er for stor til babysetet selvom han ikke er for tung :D Var bare en liten avsporing på hvor stor forskjell vekten til barn kan være. Noen har 1åringer på 12 kg mens jeg har 2,5 åring på 12 kg hehe :P

Skrevet

Ja, sikkerhet først, det er jeg enig i, men hvor galt kan det egentlig gå? Det er jo uansett ikke store fallhøyden om stolen mot formodning skulle knekke. Kanskje den blir mer slitt av et tungt barn, men det er vel greit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...