Gå til innhold

lurer på hva jeg opplevde i natt?

Anbefalte innlegg

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Jeg fikk kynner tidligere på kvelden så fortsatte de utover kvelden men så våknet jeg av at jeg fortsatt hadde "kynner men de var litt vonde som menssmerter som kom når kynnerne kom og forsvant når de forsvant.

så var det i 2-3 timer, lurer bare på hva det var, noen som opplevd det?

Jeg er 31+1 idag. Er det modning? for i så fall er det litt tidligt syns jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt =) Om det kan kalles modning vet jeg ikke, men det er kynnere som stadig blir mer merkbare. Og kynnere er jo livmoren som trener. Så lenge det ikke blir regelmessig, over mange timer eller fryktelig vondt, kan du nok avskrive det som kynnere. For noen kan kynnere være ganske kraftige og vonde, men thats just the way it is... Mine kynnere varierer i styrke og merkbarhet avhengig av aktivitet og tid på døgnet. Til tider kan det være nesten umulig å få bevegd seg, da magen trekker seg så sammen at jeg nesten blir stående krumbøyd. Men det er mest om kvelden og natten at jeg har kynnere som er merkbart ubehagelige =)

Skrevet

jeg var til kontroll på føden da jeg var i uke 29 på grunn av en natt med regelmessige kynnere UTEN menssmerter. Jeg var på dagen sterkt plaget og utløste kynnere av å smøre meg en brødskive, noe som gjorde at fødeavdelingen anbefalte å sykemelde meg ut svangerksapet. Jeg hadde ikke menssmerter.

Det de sa var at uten mensmerter er det kynnere.

MED menssmerter kan det være starten på rier og da skal man ta det veldig med ro for ikke å starte fødselen for tidlig.

HI, jeg synes du sakl ringe føden og spørre om de er enige i at det kan kalles starten på rier når det er med kynnere med menssmerter. Det er ikke morro å føde en baby på under 2 kg...

Ikke meningen å skremme deg, men jeg synes ikke du sakl avfeie de som kynnere også gå på jobb på mandag. Det kan være et tegn på at du skal ta det med ro.

Lykke til:)

Skrevet

for å klarere en ting; jeg hadde vonde kynnere daglig UTEN menssmerter:)

Det er vondt på en annen måte, i selve muskulaturen magen. Ikke som menssmerter som sitter lavt foran eller i ryggen.

Hvis det starter på igjen i natt synes jeg du sakl ringe føden.

De kan måle styrken og se om det er kynnere eller rier.

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Kokosyklus: takk for svar:-) det har stoppet opp nå, nå har jeg bare kynner, men ska til legen i morgen så jeg ska høre hva de sier. De kan jo sikkert sjekke om det har modnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...