..snøklokke.. Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har nå 3 uker til ul-termin, men kun 1 uke til menstruasjonstermin. Siste to dagene opplever jeg mer prikking i fingrene, og jeg ser at de er litt større.. Får ikke av meg gifteringen lenger, heller ikke om morningen. Kjenner også at føttene er litt "stivere" enn før:)
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Det er helt normalt. Har vært hoven en god stund, men nå de siste ukene har det blitt ekstra ille. Føler meg som en blowfish! Ødem grad 3... Helt normalt... Så lenge blodtrykk og proteiner i urinen er som det skal, så er det ingenting å bekymre seg for! Også er det morsome kilo å miste etter fødsel
..snøklokke.. Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2010 Ja, normalt er det nok helt sikkert, men ganske ubehagelig. Er ikke mye i det hele tatt, men kjenner det godt for det. Kontroll nsdag så da får jeg sjekket bt og urin, men er ikke urolig. Håper mer det er et tegn på at ting nærmer seg:)
Gjest babyfabrikken er fødeklar =) Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har 3 uker til termin, og har klart å unngå vann i kroppen helt til for 2 uker siden. Gikk fra 0 til 2++ på 2 uker =(
mastermind Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Hadde ingenting sist, og forløpig ingenting nå. Men har 8 uker igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå