Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Tenker på hva dere synes om tema, menyen, siden generelt, og hele konseptet generelt. http://www.rettvest.info/
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 musikk på side- nei nei nei...lille snuppa skvatt gitt(ligger å sover) Men uansett musikk på nettsider er bare distraherende:S
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Musikk på nettsider er irriterende. Likte godt at dere hadde bilder av maten, det er noe jeg skulle ønske at flere hadde. Men la en profersjonell fotograf ta nye bilder, ha alle rettene på samme bakgrunn og med samme str. forhold. Slik det er går en god ide rett i grøfta og gir kafefølese. Lei inn en som kan litt grafikk. Alle boksene som var helt firkantet og i haugevis av forskjellige str ga et amatørmessig preg. Jeg hadde ikke endt med å besøke dere hvis jeg sjekket rundt på nett etter et sted å spise. Stort + for at dere tenker på barna.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Ville droppet musikken. Noen av bildene var ikke av helt god kvalitet heller. Bla et på den meksikanske buffeen. Ellers likte jeg både meny og websiden.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Siden har potensiale, men det er alt også. Stilig navn på stedet Først må du bestemme deg for hva dette er. Og for hvem dette er for. Kan ikke være både restaurant, pianobar og bar, fordi det er forskjellige kundegrupper til de forskjellige typene prosjekt, og her prøver du rett og slett å gape over for mange typer kunder. Vil du ha barn inn, så vill ikke foreldre f eks ha barrølping i tillegg. Og motsatt. Du må bestemme deg for hvem og hvilken ALDERSGRUPPE der vil ha inn, og når dere vil ha dem inn. Det ser ut som som du vil ha inn barn som kundegruppe også, og da vil det det være kjempelurt og kalle det f eks Rett Vest Tex-Mex familierestaurant, hvor du da har satt en klarere profil. Vær da konsekvent på at tidspunkt fra åpning til f eks kl. 20 skal være for barn. Skal du ha inn spesialkvelder så legg disse til etter barnetid. Rekeaften er genialt, men vri det til meksikansk. Få inn salater og saus til dette slik at det blir en meksikansk rekeaften. Familiebufet er også glimrende på søndager, og her kan du ha mild bufet med pølser til 20 og så gjøre det litt mere meksikansk etterpå. Likedan vil det kunne være lurt å gå ut til bedrifter i nærområdet å tilby meksikanske lunsjbufeter i forbindelse med f eks møtevirksomheter og feiringer. Neste år så du også lage til meksikansk julebufet. Holder ikke med å ha det rølpebildet du har lagt inn. Det sier meg at du egentlig er bare interessert i de lokale rånerne. Ellers, få vekk alt av fugler, you tube og annet drit fra sidene som ikke er direkte relatert til driften. Nå ser det ut som reklame for ei skolekantine. Sidemenyene dine trenger bare finpussing. Men, du skal her lære folk hva tex-mex. Kan du det virkelig selv? Med så mange innvandrere vi har her i tillegg til alle som har reist rundt og spist ekte slik mat, så bør du få kvalitetssikret maten slik at du unngår å fremstå som blæret og tabbete. Sidefanen meny må du få delt opp. Siden er alt for lang, og folk mister intressen før de er halvveis. Del den opp i f eks forretter, supper, salater, middager, desserter, spesiliteter. Se på f eks menyene til alle Hard Rock kafeene hvordan de lager forretter som er egnet for deling. Dette lokker folk til å prøve noe nytt. Og dropp komentaren om politikerne. Slik fremstår du bare som en usikker fjortis.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Enig med de andre. I tillegg kan du ikke stjele bilder fra nettet og bruke som dine egne til en kommersiell hjemmeside. Det er opphavsrettigheter til slikt.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 jeg likte siden veldig godt! Til vanlig syns jeg at det er meget irriterendes med musikk på nettsteder, men dette gjorde seg syns jeg:) fikk skikkelig meksikansk preg på det hele, men hadde bare hatt det på forsiden, kan bli litt mye om det og kommer på menysiden. Ellers syns jeg at det med politikerne kan bli fjernet:) Eller, syns jeg det var veldig bra. Og det med bildene gjorde bare at det ble mer koselig, syns de så profesjonelle ut jeg. Nå spørs det nok hva målgruppe dere har, men vi som en barnefamilie som elsker meksikansk mat hadde desidert besøkt stedet ja dessverre,så finnes det ikke noe sånt alternativt på sunnmøre Maten så ordentlig god ut ja =) Lykke til! Og husk, u can`t please them all! Så ikke ta til deg all den negative responsen syns det så veldig koselig ut
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #9 Skrevet 4. desember 2010 Bare så det er sagt, dette er ikke MIN side, jeg har ingen forbindelse til siden eller stedet den omhandler. Jeg bare lurte på hva dere mente om siden, for jeg så at det var så utrolig mye å ta tak i der. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå