Gå til innhold

iphone 4, noen som er fornøyd med den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en Iphone 4, men vil gjerne høre andres erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iphone 4 er definitivt min favorittdings. Om du blir fornøyd med den, avhenger helt av hva du skal bruke den til. Jeg har den som jobbtelefon, dvs at jeg kontinuerlig er synka mot kontoret med mail og kalender (helt avhengig av den). Skal du har en mobil til å ringe og å sende meldinger med, er Iphonen for mye for deg. Tenker du heller på iphonen som en liten pc og utnytter alle dens muligheter, er det stor sjansje for at du blir fornøyd. Anbefaler å kjøpe den direkte fra Apple, der er den mye billigere enn om du kjøper den i butikken.

Skrevet

Jeg har iphone4. Er veldig fornøyd med den! Enig med hun over at hvis du kun skal ha en tlf for å ringe eller sende meldinger kan det bli litt mye. Jeg bruker også veldih mye mail og internett, veldig kjekt med at du har lett tilgang hele tiden! Jeg kommer ihvertfall aldri til å ha noe annet enn ipone tror jeg. Eneste minus er at det er dårlige signaler av og til!

Skrevet

Jeg har blitt veldig gode venner med min! Verdens mest praktiske dings! Så lett å ha med å gjøre at the times har kåret den til årets leke, og jeg har enda ikke funnet en ting jeg savner på den. greit med handsfree hvis du skal snakke lenge, men det er jo greit til de fleste tlf uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...