Monajenten Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Dette må jo være spam vel, som jeg IKKE skal bry meg om? Har fått mail fra paypal om at jeg må verify ett eller annet, men mailadressen til paypal pleier jo å være nettopp paypal. Mailen jeg fikk nå, er sendt fra [email protected]. Det må vel være noe tull?
Gjest irismor Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Rart at de sender paypalmail fra en yahoo-konto synes nå jeg. Tror ikke jeg hadde åpnet den.
Monajenten Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2010 Det følger med et vedlegg man må åpne, men jeg lar være. Tror ikke det er fra ekte paypal. Takk for svar!
*gurimallaika* Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Det er bare tull!!!! Jeg har PayPalkonto og har aldri mottatt noe fra dem via noen yahoo-adresse.
*gurimallaika* Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Her er adressen jeg mottar mail fra.
Lilith Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har også Paypal-konto. Du har fått spam. Ikke åpne vedlegget, der er det garantert virus.
Monajenten Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2010 Takk for svar. Jeg har slettet mailen og ikke åpnet vedlegget. Guri mallaika (?): Jeg sjekket i mappen min med sånn mail og fant en fra PayPal jeg har fått tidligere, og den var sendt fra samme adresse som du skriver, så dette er nok bare juks ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå