Gå til innhold

hold in strømpebukse!:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde LITT mage etter fødselen og nå bruker jeg hold in strømpebukse fra pierre robert, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før lissom! Magen ble helt borte....:D Mamma spurte om jeg hadde slanka meg hehehe...

 

bare et tips;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :-)

 

Synes mange damer bruker feil undertøy jeg! Magen tyter ut over buksekanten og valkene mellom bh-stroppene viser.

Invister i godt og skikkelig undertøy! Det gjør underverker for figuren og holdningen!

Bruker mye shaping undertøy selv og det er stoor forskjell :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...