tigergutt<3 Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Vet dere er fryktelig leie veldig mange her inne. Men jeg har så lyst på en januar gutt fremfor en romjulsgutt...... Har to barn fra før som jeg gikk godt over termin med og håper virkelig jeg skal klare å knipe igjen minium 8 dager denne gangen også. Er heldigvis i storform. Ingenting er klart hjemme. Har fått shoppet litt klær, men mangler mye enda så de neste dagene skal gå med til å gjøre huset klart til 3 mann.
Puppemamma Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 så bra du ikke er lei av å vente da - jeg er nok litt misunnelig på den har termin i dag og vil helst føde NÅ men greit så lenge du har noe å drive med da, da stopper ikke tiden
Teres Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Hei:) Jeg er veldig klar for å møte babyen vår, men samtidig veldig glad for hver eneste dag som går nå, vil gjerne ha en baby født til termin jeg da:) men sinnsykt lei av å være gravid nå, skal bli deilig å kunne bevege seg normalt igjen, burde gjort MYE mer forberedelser mens formen enda var god...
tigergutt<3 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2010 Tror det er litt forskjell også om det er nr 1 eller 3 som for meg. Med nr 1 så var vi veldig utolmodige, da kunne hun gjerne ha kommet mye tidligere enn det hun gjorde. Men nå kjenner jeg egentlig ikke at det haster. Er veldig nysgjerrig på hvordan lillebror er alt rundt dette. Har begynt permisjonen nå så dagene blir nok litt lengre etterhvert som det nærmer seg.
AO3 Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Hehe, det er vel bare like før nyttår at noen ØNSKER å gå over termin! Slike innlegg kommer hvert år her inne. Men jeg skjønner det godt, det er på mange måter stor forskjell på å være født 31. desember og 1. januar.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har termin 02.januar, og for hans del håper jeg han går til termin i hvertfall. Men selv skulle jeg ønske han var ute i GÅR, for jeg er så lei!! Jordmor mente bestemt han ville komme i romjulen, så vi får se
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Min termin er andre januar, og jeg håper virkelig jeg får gå til termin eller noen dager over. Har god tro på det også siden det er det vanlige i min familie. Kommer han før går det jo greit, men håper for hans del at han klarer å vente til januar. Jeg er aldeles ikke lei jeg, selv om jeg er så fysisk sliten og har så vondt at jeg ikke vet hvordan jeg skal holde det ut. Jeg nyter hvert eneste spark, synger sanger og spiller musikk til han, og forteller han masse om familien han får møte når han kommer ut. Bare kos å være gravid, bortsett fra smertene da. Men jeg har utholdenhet nok til at det går helt fint å vente til januar.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Du er ikke alene. Jeg har termin 29. desember, og vil helst passere nyttår. Jeg fødte 5 dager før termin sist, men krysser fingrene for teorien om man går lenger og lenger for hvert sv.skap. Jeg er i grei form, bortsett fra at jeg er tidvis veldig trøtt og vondt i bekkenet. Har en 14 mnd gammel jente hjemme som sliter meg maks ut. Angrer litt nå på at hun ikke begynte i b.hagen litt før jul, fremfor etter nyttår. Jeg kunne trengt litt hvile nå. Mannen jobber fulltid og når han har fri må han bruke all tid på oppussing av huset som vi har planer om å flytte inn i før julaften. Men vi venter fortsatt på at kjøkkenet skal komme. Så skal man jo få flyttet inn, skru opp møbler, sette ting på plass og gud hjelpes..... stress og atter stress. Og jeg har heller ikke handlet alt annet som bør være på plass til babyen. Ny bilstol f.eks, og annet småtteri. Nei, her sitter jeg ikke utålmodig og venter på tegn... Jeg skulle ønske at svangerskapet kunne vart litt lenger akkurat nå, selv om jeg ofte er sliten. Jeg vil bare at det meste skal være på plass, så man slipper å sitte omringet med pappesker og rot når man kommer hjem fra sykehuset. Uansett, så må jeg jo si at spenningen er stigende for tiden, og det er jo litt gøy at det snart kan skje når som helst... men likevel... Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå