Gå til innhold

forslag til gave til mannen til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

aner virkelig ikke hva jeg skal finne på, og ikke "ønsker" han seg noe heller. Gaven skal ikke koste skjorta, da vi holder på å bygge hus og det i og for seg er en dyr nok gave:;)

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Verktøy

Hva med en liten reise for 2 når husbyggingen er over. Ganske litt i dyreste laget men du kan finne mye billig.

Skrevet

Min mann ønsker seg bare Plystation 3, noe han ikke får av meg. Jeg gir han ikke noe som gjør at jeg ikke kommer til å få kontakt med han på noen mnd. Han blir litt opphengt i skjermen kan man si, han klarer ikke å legge det fra seg. Så det får han kjøpe selv, men jeg betaler regningene fra hans konto så der er det lite igjen...

Min får "benk", slik man bruker når man sager og andre ting. Sånn vil jeg ha, sa han for en stund siden. Så det får han, og jeg har savnet slik også.

Min mann er veldig enkel å glede, jeg kan igrunn gi han alt jeg har lyst på (unntatt smykker) Verktøy, bøker, ting til kjøkkenet, kunst, filmer, musikk er noe han blir glad for. Spark er noe han ønsker seg også, han er misunnelig på min selv om jeg ønsker meg ny. min er litt liten siden det er barnestr så den får ungene overta snart.

Skrevet

Mannen her i huset får ihvertfall koffert, Ponduskalender (den "bordmodellen" som man river av et og et ark,han har fått den hver jul noen år nå og har den stående på jobben,stor stas hvert år :-) ) og en tv-serie han har ønsket seg, "The Pacific". Er noe krigsgreier, så hvis mannen din er glad i sånne type filmer så kan kanskje den være noe?

Skrevet

Sexy undertøy til deg selv - sånt blir det glad mann av ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...