Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Hvordan skal jeg få samboaren min å forstå at: Det var nødvendig å skifte startmortor, hjullager og registerreim på bilen. Det har lenge vært ulyd bak i bilen. Så da jeg ikke fikk start på bilen fikk jeg den på versted. Da ble det oppdaget at startmortoren var øde.lagt og samme at hjullager venste bak var ødelagt. Samme at registerreima måtte skiftes. Da jeg kom hjem idag og sa hva reprasjonen på bilen ble. Ble han sur og sa at jeg hadde fått gjort med bilen var unødvendig. Hallo skulle jeg kjøre bilen helt til enten hjule datt av eller registerreima røkk. Med ungene i bilen. Skulle tru at han var mannfolk og forstod at alt dette var nødvendig. Desuten er det min bil og jeg har selv betalt versted regning. Jeg sa han kunne selv snake med mekanike på versted som hadde reparet min bil.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Er det ingen som vet? Han er i den oppfatningen at man bruker tingene til dem helt ødelagt. For så få dem reparet. Men hallo vist hjullaget ble helt ødlagt. Detter jo hjulet av og det farlig. Samme det en veldig dyr reprasjon. Samme vist registerreima røkk. Ville bilen stoppe. Og da er mortoren helt ødlagt. Reprasjon på 30 ti 40 tusen kroner. Bilen min er fra 2001 og fortjenner å bli vedlikeholdt. Samme så må jeg ha en drift sikker bil som er trygg på veien både ungene og meg. Vi har hatt en stor krangel om det jeg har gjort med bilen. Dust.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå