Gå til innhold

Jeg er sjokkert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg sammen med nevøen min, han er 9 år og har alltid vært en "tulle" gutt. Spøker og småerter litt, noe som vært en morsom tone som vi har hatt sammen som tante og nevø, men den ordbruken han har begynt med nå er bare SÅ drøy!

Men det var ingenting i forhold til mms'ene som han viste meg, som pappan hans har sendt til ham. Det var voksen herrehumor og han lo når han viste meg det og syns det var kult! Det var blant annet av en voksen manns penis som "løp" igjennom skogen, en tegning av en naken dame som skulle skli ned en vannsklie og i vannet var en mann med snorkel som hun liksom treffe med dåsa. (Litt vanskelig å finne de riktige ordene for å forklare) også var det av en overvektig dame med store bryster som hoppet opp og ned.. Jeg sa til ham at jeg ikke ville se flere og at det heller ikke var noe morsomt. Han bare fortsatte å le og hadde mange flere mms'er som han gjerne ville vise meg.

At barn utforsker og finner ikke barnevennlig informasjon, bilder osv er uungåelig, de er nysgjerrige og man kan ikke skjerme dem for alt. Men når far sender slike bilder til sin egen sønn på 9 år, så blir jeg bekymret. Overreagerer jeg nå? Jeg har så lyst til å si noe til min søster, dette er jo tross alt nevøen min og jeg skjønner virkelig ikke tankegangen til far. Min søster vet om dette og faren har alltid hatt en veldig eh, rar form for humor, men jeg trodde ikke at han videreførte den til barnet sitt.. Men hvis jeg sier noe så er jeg redd at det bare vil føre til krangling og uvennskap, noe som ikke er så hyggelig nå som julen er her..

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...