Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 2,5 mnd etter fødsel fikk jeg plutslig veldig vondt i foten, så i armen.. den ble rød, håven og jeg mista litt beveglighet i tærna og klarer ikke strekke ut armen.. Nå kjenner at det skjer noe med knærna og ene skuldern.. Legen har enda ikke funnet ut hva som er feil.. Noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Ja.Det er flere som har det slik sier legen,uten at de vet konkret hva som gir disse smertene og plagene. Men det går over mne tar tid.Jeg var ikke fin før etter 14 mnd men da var jeg helt fint Føler med deg! Men blir det bare verre og verre må du få legen til å henvise deg videre! Go bedring Klem
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 hadde kjempevondt i føttene, kiropraktor anbefales på det sterkeste! helt kvitt det nå! hos meg var det låsninger i nakken pga ammestilling og sånn, forplantet seg til armen som sovnet osv. Verdt en tur til kiropraktor det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå