Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 på at ei venninne har min baby på sitt profilbilde på facebook? Som mener mitt barn ville hatt det mye bedre hos ho enn på sverigetur med overnatting sammen med meg og mannen min? Som først legger ut bilder på nette og etterpå spør om det er greit (spør på en måte som gjør meg til ett fælt troll om jeg sier nei). Som bestemmer at småen ikke skal legge seg til fast tid fordi ho er på besøk og skal kose? Som kun lar meg trille vogna hvis vogna er tom? Jeg føler meg fullstendig overkjørt her. Mulig jeg er hårsår, men jeg liker ikke at andre skal ta avgjørelser på vegne av meg og mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 synes ikke det er greit nei. Må prøve å si ifra. om det ikke er enkelt for deg, må du bare gjøre det. hu virker sjalu
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Godt det ikke bare er meg som synes ho går for langt. Synes det er så vanskelig å sette foten ned for blir så satt ut. Og blir jo usikker på om det bare er jeg som overreagerer. Men skal prøve å finne en passende anledning for å ta det opp, selv om jeg hater konfrontasjoner. Føler meg så liten når andre kommer og skal overstyre meg og mine meninger
Tante Blås Squaw Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Helt enig - sett grenser. Sånne venninner stjeler energi som bare pokker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå