Tante Blås Squaw Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Fra Mikke Mus Klubbhus; Klara Ku: Å Mikke! Får jeg dra i spaken? Jeg har så lyst! Mikke: Ja, men vær forsiktig - den er veldig hard! ............................................................... Fra Bert & Ernies introsang; "Når sengen begynner å riste er det ingen tid å miste" Noen flere? ;o)
Gjest Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 "Ingenting er som noe langt og tynt for å komme seg ut av et trangt hull - eller inn i ett." - Nysgjerrige Nils (Muligens ikke helt ordrett, men dere skjønner greia.)
Stellaborealis Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 " vil du være vennen min kom og gi med snabelen din...tralalala...) - Fantorangen. Jeg og mannen ler like mye hver gang:)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Det er ikke uheldig kommentar, men misforståelse fra min og mannen sin side, så vi lo litt sjokkerte en stund over denne: (uglefar, introen) "..Uglefa-e-n..!" (er jo selvsagt uglefa-a-r d synes, men vi trodde helt oppriktig det var uglefaen en god stund).
Stellaborealis Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Den "hørefeilen" har vi hørt også Alva:)
Gjest thricane Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 Hahaha, at ikke jeg har snappet opp den:-) men nå som du sier det, kommer vel til å bli litt fnisete her i huset også fremover.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. desember 2010 #8 Skrevet 4. desember 2010 Det hører jeg også, HVER gang den sangen kommer. Tok litt tid før jeg begynte å synge de man bør synge der...
Stellaborealis Skrevet 4. desember 2010 #9 Skrevet 4. desember 2010 "kom å gi meG snabelen din" skal det være selvsagt;)
Tante Blås Squaw Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2010 Uglefaan har jeg hørt MANGE som sliter med! Hehe!
Monajenten Skrevet 4. desember 2010 #11 Skrevet 4. desember 2010 Hihi så herlig:-D Vi synger også Uglefaen:-P
BlåBlå Skrevet 4. desember 2010 #12 Skrevet 4. desember 2010 Ikke fra barnetv dam, men i Bergen har vi hatt en lekebutikk som heter "Rubens Varme gleder" Den synes jeg høres litt ekkel ut.. Den har forøvrig byttet navn til Rubens Skattekammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå