Gå til innhold

Sitter og ser på Deep Impact, og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... klarer ikke la vær å tenke over dette med 2012.

I filmen er presidenten svart, og nå har USA for første gang en svart president.

Hva om denne gamle filmen er en forvarsel?

Hva med denne gruven i fjellet på Svalbard hvor de lagrer frø osv.. Hva om denne også er beregnet på mennesker i et slikt tilfelle? Akkuratt som i filmen..

Jeg vet, jeg vet.. Jeg er en helsikens konspirasjonsteoretiker.

Klarer ikke la være, enn så mye jeg skulle ønske jeg kunne la vær med slike tanker. Sender meg rett inn i motløshet og depresjoner gjør det. Men så har jeg aldri hatt troen på at de øverste makter er ærlige med oss, og føler av hele meg at det er noe de holder skjult for allmennheten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

His du er så glad i konspirasjoner burde du ha fått med deg at 2012 er avlyst!

Skrevet

Jeg er nok like ille som deg. Om ikke værre??!

I følge mayakalenderen så skal jorden gå under i 2012! Jo mer du leser om dette jo værre blir denne magefølelsen. Alt i maya-kalenderen har visst stemt fram til nå også..

Men prøver og bare tenke at det er ingenting jeg kan gjøre. Det som skjer det skjer. Hjelper som regel!

Skrevet

Skulle ikke verden gå under i millenium også? 2000.

Jeg lever iallefall fortsatt:)

Skrevet

Noen av dere konspirasjonsfolk som har sett "Knowing" da? Syns den også er bra når man er opptatt av slike ting jeg

Skrevet

Jaaaada - og ifølge Nostradamus skulle alt gå til helvete i "den syvende måned i 1999".

;o)

Skrevet

Godt det er flere som meg :P

Jeg tenker likt som deg, at det som skjer det skjer. Ikke noe jeg kan gjøre til eller fra. Men det er en ond sirkel, for jeg havner fort på den at det er ingen vits å gjøre noe som helst, for når enden er her, så vil det ikke bety noe uansett. Så jeg ender opp tiltaksløs også.

En positiv ting er at jeg har innbefunnet meg med min egen dødelighet, og er ikke redd for å dø. Men derimot så viser det seg at det å leve er vanskeligere.

Å til dere som sier at enden er spådd flere ganger før - bare fordi verden ikke har gått under enda, så betyr det ikke at den aldri vil gjøre det.

Jeg sier ikke at det trenger å skje i 2012, men muligheten er der enda, masse som tilsier at NOE vil skje i 2012 og før vi har bikket 2013 så er det for tidlig å le. Men jeg skal gi dere alle de "hva var det vi sa" som dere behøver å få ut av systemet 1.januar 2013, om vi enda er her ;)

Jeg har sett "Knowing". Var grei film, men for meg hadde den en litt for romantisert slutt med barna som sprang i paradis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...