Gå til innhold

*Inspirert*: Hva er de dølleste statusene til dine venner på FB nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er mine "favoritter" nå:

"Var på Liertoppen og kjøpte undertøy for over 2000,- .... ;)"

"Da er dagens treningsøkt på Elixia vell overstått."

"...er så utrolig glad i barna og mannen min :) er heldig jeg :)"

"vasker klær,bretter klær,baker brød,pakker julegaver og snart må æi vel dra fram koffertene:)"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koser meg rett og slett med jenten mine og verdens fineste lille babypus. Så god og ekstremt kooooooosete ♥

Herregud såååååå koooooselig!

Skrevet

Tidlig oppe, men gråter ikke...

Skrevet

Har faktisk ingen tragiske statuser nå..

Mange oppegående folk som venner;)

Skrevet

Endelig heeeeeeeeelgggggg!

Gud, er så lei den frasen.

Skrevet

Ethvert menneske har 1000 juleønsker, en kreftpasient har bare ett: Å bli frisk. Jeg vet at 97% ikke kommer til å sette denne på sin status. Vær en av de 3%, og ha denne som din status i minst en time til minne om de mennesker som døde av kreft og for de som stadig kjemper..... ♥

Er så lei av disse greiene her!

Skrevet

Ja, har ei som har polstra opp samtlige av de der <3 <3<3 du som har en søster /bror/ far /mor / bla bla bla piss......sett denne på statusen for å vise at det er bla bla bla s dag i dag.

Hjerter, hjerter hjerter for faen..

Urk

Skrevet

Her er den beste som gav meg god samvittighet:

skulle ha rydde og fiksa litt i heimen, men kjenner det var altfor godt å sitte i sofaen med lap'en på fanget *kremt*

Skrevet

"Om du IKKE er gift, samboer eller er sammens med den fineste og flotteste kjæresten på jorden - Kopier denne og LE, livet er ganske så bra

likevel ♥ :0)"

Jeg er også lei av alle "kopier denne hvis du har verdens beste kjæreste"-statusene, men synes heller de bør ties i hjel enn å møtes med like patetiske singellivet-er-dritfett-ædda-bædda-statuser.

Skrevet

Uff så kaldt!!

Jævlig kaldt!

Rørene har frosset!!

Etc etc...Ja, vi VET at det er kaldt!! :-)

Skrevet

Kortspill og latter er det noen som har.. Da stiller jeg meg tvilende til hvorfor han sitter på face..

Skrevet

En røyk forkorter livet med 5 minutter. En øl forkorter livet med 2 minutter.

En fotballkamp forkorter livet med 90 minutter. Kopier denne til din

status om du syns det er bortkastet tid å se fotball...........

Skrevet

Har ei på Facebook som alltid skriver ( 5 hjerter) åå har verdens beste mann, verdens beste sønn, ååå verdens beste ditt og datt (5 hjerter)

Sånn er det nesten hver dag...eller ååå jeg elsker sønnen min..åååh..blir jo gal, skjuler derfor innleggene hennes ganske ofte.

Skrevet

Har ikke noen skikkelige dårlige akkurat nå, men kan dele en jeg likte veldig godt

:Kopiera denna text till din status om du känner någon eller har hört talas om någon som känner någon. Känner du ingen eller har du bara hört talas om någon som inte känner någon så kopiera ändå. Det är viktigt att sprida budskapet! ♥♥ Hjärtan också ♥♥♥ glöm inte hjärtan ♥♥

Hehehe:)

Skrevet

Okei smartinger, hva er DERES FB-oppdateringer da? Klarer knapt å vente på deres svar på en korrekt og udøll status. "Sitter på DiB og slenger dritt om alle mine venners dølle oppdateringer" ? Herregud, hvor patetiske dere er.

Skrevet

Jeg skriver akkurat hva som passer meg, og om jeg skulle brydd meg om hva folk på vennelisten syntes om mine oppdateringer, hadde jeg rett og slett hatt for mye tid til overs. Jeg skriver det som betyr noe for MEG. Jeg kaster heller ikke bort tid på å irritere meg over andres oppdateringer. Jeg har mange venner med ulike interesser og personligheter, skulle bare mangle at det blir ulike ytringer på facebook av det - og jeg syns mangfoldet er å foretrekke.

Skrevet

Hehe... en som føler seg litt truffet her? ;-)

Jeg skirver kun FB statuser når jeg enten har noe nytt eller noe litt morsomt å fortelle. Regner med at det er totalt uinteressant for andre å vite at jeg spiser kylling til middag, har trent, eller skal se på tv. Og at jeg er glad i mann og barn kan jeg fortelle dem fjes til fjes, må ikke bruke nett-fjes til det ;-) Man er litt over snittet selvopptatt om man virkelig tror andre har glede av å lese slike ting.

Derimot er det kjekt å lese om nyheter om venner der inne, eller artige små historier som får en til å smile. F.eks "har fått meg ny jobb!", eller "herregud, trodde brannalarmen gikk i dag, så løp opp i bare nettopen, halvt i svime og hyler brann-brann, og så viste det seg å bare være ungene sine nye vekkerklokker. Festlig. De skal byttes i dag!"

Skrevet

greia er å ikke dømme andre eller la seg bli dømt (ikke ta seg til all dritten/tullet andre dømmer deg for), så gjør man egen og andres hverdag så mye bedre ;)

Skrevet

Selvfølgelig kommer det noen kjedelige snerpmuser og ødelegger moroa. Og når vi er fornuftige, ja DA sigerer vi med nick... Det er et ANONYMFORUM for faen!!

Skrevet

roe deg ned nå. står ingen sted om at man er pålagt til å bruke anonym som signatur.

Skrevet

Det er heller ikke det som er poenget mitt.....

Skrevet

Har ei som bytter status 3-4 ganger på dagen og samme hva ho skriver om må ho legge til at ho har vondt i hodet, ryggen, beina eller noe annet og har ho ikke vondt noe sted så spyr ho, eller har feber.

Bortsett fra bryllupsdagen hennes har ho visst vært dårlig med noe hver dag i de siste 2 årene. hehe

I tilegg så kommenterer ho med at ho er sjuk eller har vont noe sted på statusene til andre. Type, noen skriver at de har kommet hjem fra en flott sydenferie, så kommenterer ho så fint at dere har hatt det bra her har jeg sliti så fælt med ryggen hele uka er så lei nå altså........

Nå skal det si at hun egentlig ikke har noen helseplager i hele tatt og har 2 venninner som virkelig sliter med ryggen og til tider knapt fungerer i hverdagen pga smerte. Men de legger aldri ut noe om at de har vondt eller slik. Syntes faktisk det er flaut å lese det ho skriver.

Skrevet

Jeg synes det er dølt med folk som irriterer seg over absolut alt.

Jeg koser meg med alle de små meldingene fra mine venner og bekjente.

Skrevet

- Ullå er på, ut å gå

- oki, så va det å få posta dei julakortå då...

- god morgen , ja her va det full turning i bestemor og bessen si seng kl 0600 da va det ei som kom og ropte gooood morgen

- ‎3 uker t nissen kjeme

- Har vært å gått ein god og lang tur

Nåken så kjenne seg igjen?

Skrevet

"Og når vi er fornuftige, ja DA signerer vi med nick...." Jøss, er første gangen i historien jeg har fått høre på DiB at jeg er fornuftig. *kryss i taket* Jeg bør vel strengt tatt skrive dette på statuslinja mi på facebook asap! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...