Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Hvem i H**** er det som er så dumme at de kaller seg for **** Tha Boner **** på facebook når de er nærmere 40 år og har sine egne unger på facebook? (Har unger som er i tenårene.) Hvor er sperrene til folk for hva som er akseptabel/sømmelig oppførsel når man er voksen med barn? *huff*
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Er det noen som er ansvarlige voksne nå for tida da? :-P Syns alle foreldre hører på heavyrock og tar tatoveringer.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Da har man som tenåring all grunn til å være stolt av foreldrene sine<
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Ja, ikke sant? Sikkert kjempekult for ungene? :-S Nei, det er ikke ukas største sjokk, og det er nok ikke det verste som har skjedd på facebook heller, men JEG ble sjokka. Og det synes jeg faktisk at det bør være lov til å bli når noen mangler grenser slik som i dette tilfellet. Mulig at grensene blir flyttet mer og mer, og det er jo tydelig at folk utleverer mer og mer om seg selv, men det endrer ikke det faktum at JEG synes dette er sjokkerende og upassende, og det kommer jeg til å fortsette å synes...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Om du har rimelig normale folk på facebook, så kommer nok 80% til å riste litt oppgitt på hodet om de ser at et slikt navn tilhører en mann som er eldre enn 22..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Mulig det... Eller ikke... Men hva er vitsen i å legge ut det her, uansett?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #10 Skrevet 3. desember 2010 Han virker jo ikke spesielt lur da, når man leser på veggen hans...Stakkars unger. Tattoos og heavy er greit, men dusteoppførsel er verre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå