Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 At toåringen uoppfordret synger hele bæ bæ lillelam ordrett, uten feil - og med riktig melodi.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Hmmm, h*n er jo flink da, men jeg tror det er vanlig å kunne synge bæ bæ lille lam når man er to år:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Synes det er veldig bra gjort jeg ) 2-åringen min synger den sangen han å, men absolutt ikke uten feil =)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Hun er ikke to år enda, men blir det snart. Vi overvurderer jo ofte våre barn. Syns hun er flink, men det er sikkert vanlig. Hun passer også på at jeg har på meg ulltøy, og tøfter, hehe. Og har hatt 8 ord i setningen sin på det meste. Jeg husker da jeg fikk det første slaget i trynet som ung voksen. Da noen mente at ikke jeg var best. Jeg var nemlig enebarn, som i følge hele min familie var stjernemateriale. Egentlig var jeg helt ordinær Så jeg fortsetter nok bare i god tradisjon, hehe. HI
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Imponerende synes jeg! Da min gutt var 2 år deltok han bare i sangen på "oll" (ull) og "kjoppen foll":) Jenter er jo gjerne tidligere ute med språket enn gutter, men selv til å være jente syns jeg det var imponerende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå