Gå til innhold

Fredrikstad kaller...:)


lilleunderapril2011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er fra Oslo, men jeg og min lille familie (dvs. samboer og to barn + spiren i magen) har kjøpt hus i Sarpsborg og bor her nå :)

 

Er 21 uker gravid og har termin 18.04.11 :-)

 

Hva med deg selv? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor utenfor Moss, har også termin 18 april!! Blir travelt på føden den uka da! Hva venter dere? Jente her...... Regner med det blir overtid på meg da, gikk 2 uker over sist, og tror termin egentlig er rundt 25 april, men ul sa 18 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morro at vi er flere som har termin samtidig ;) Venter mest sannsynlig ei jente igjen, har en av hver fra før hvor gutten er eldst, født i 06 jenta er født i 09. Hadde menstermin 17.april så ble ikke så skuffet over å bli flyttet tilbake 1 dag akkurat ;) Fødte 4 dager før termin med nr.1 og 6 dager før med nr.2, satser på å føde før termin med nr.3 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at vi er tre som har termin 18.April :) Vi venter også ei lita jente :) Om jordmødrene har rett ;) Det blir en travel uke på føden i fr.stad da ja.

Har dere tenkt på hvilken avdeling dere vil føde på??

 

Klem Ronja86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Bor på Greåker. Termin 2. mai, men blir vel ks. Håper det blir satt opp uka før så knøttet er mest mulig ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er også fra Halden og har termin 24. april :)

Fikk en datter i januar (2010) og ser ut til at vi venter en liten prinsesse til <3

 

Vil gjerne føde på B7 denne gangen også :) Så dere får gjøre dere ferdig før jeg kommer den 22. (bursdagen til mormor.. hihi) så jeg får plass! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei!

 

Sjekker tråden titt og ofte, men glemmer at jeg selv bør skrive.. Jeg bor i Fr.stad og venter en liten jente den14. april. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å se at det er så mange i Østfold her som har termin i samme måned som meg:)

 

Selv er jeg 34 år gammel, har tre barn og bor i Fredrikstad. Det ser ut til at jeg har en liten jente i magen denne gangen:) Jeg har planer om å få med meg et BIM-treff i begynnelsen av april...kanskje ses vi der:)

 

Ellers så ønsker jeg alle lykke til videre med de små miraklene i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...