Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Lille vennen gulper så mye:( Suger på puppen i 5 minutter og kan gulpe i flere runder etterpå, og det er en god del som kommer opp hver gang. Han sliter også med mye luft i magen sin, noe som gjør at han skriker veldig mye- og lenge. Ikveld nektet han plent å ta flaska, jeg hadde pumpet meg forkant av at jeg spiste noe jeg vet han reagerer på. Han hylskrek, og sugde litt på flaska, men det var som om at melka satte seg i vrangstrupa (dette var da altså "frisk" melk- stått i kjøleskapet i 1 time og varmet opp til 37 grader) og ble helt bananas:( Endte med at han fikk pupp likevel for trøstens skyld, og nå er balubaen igang... Han er vant til flaske (får av den 2-3 ganger i døgnet), og får kun morsmelk. Er forresten 1 1/2 mnd gammel. Hva kan grunnen til flaskevegringen ha vært? Smakte på melka, intet galt med den, så skjønner ingenting:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå