Gå til innhold

Har vært på ultralyd i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var like spennende denne gangen som med de to andre :)

De var en time forsinket, så vi måtte vente leeeenge :-S Men, vi kom inn til slutt, og så langt ser alt normalt ut. En frisk liten bebis :) Men, kjønnet var vanskelig å se da bebisen lå med beina i kryss, og navlestrengen mellom beina og over tissen i tillegg. Men, hun dyttet i magen og ventet og ventet. Til slutt flyttet beina og navlestrengen seg, og der skjulte det seg en jentetiss i følge jordmor. Var ganske sikker på det (selv om ingen ting er sikkert før bebisen er ute).

Måtte bare fortelle det :) De fleste som tippet kjønn på meg her inne tippet jente ;-)

Så nå skal jeg kose meg videre med en frisk og aktiv bebis i magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo så koselig med UL når alt er som det skal være :) Og det er absolutt like stas tredje gangen - det kan jeg skrive under på!

Gøy med ei lita jente da ;) Hva har du fra før? Her kom 3. jenta for en mnd siden, og det er kjempestas :))

Skrevet

Ja, når jeg fikk første, så trodde jeg at det garantert ikke kom til å bli like stas med de andre barne jeg kom til å få, men det er jo akkurat like stas denne gangen som første, og gleder meg like mye :)

Har en gutt og ei jente fra før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...