Honningmelon Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Og det var like spennende denne gangen som med de to andre De var en time forsinket, så vi måtte vente leeeenge :-S Men, vi kom inn til slutt, og så langt ser alt normalt ut. En frisk liten bebis Men, kjønnet var vanskelig å se da bebisen lå med beina i kryss, og navlestrengen mellom beina og over tissen i tillegg. Men, hun dyttet i magen og ventet og ventet. Til slutt flyttet beina og navlestrengen seg, og der skjulte det seg en jentetiss i følge jordmor. Var ganske sikker på det (selv om ingen ting er sikkert før bebisen er ute). Måtte bare fortelle det De fleste som tippet kjønn på meg her inne tippet jente ;-) Så nå skal jeg kose meg videre med en frisk og aktiv bebis i magen.
Nikamo Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Det er jo så koselig med UL når alt er som det skal være Og det er absolutt like stas tredje gangen - det kan jeg skrive under på! Gøy med ei lita jente da Hva har du fra før? Her kom 3. jenta for en mnd siden, og det er kjempestas )
Honningmelon Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2010 Ja, når jeg fikk første, så trodde jeg at det garantert ikke kom til å bli like stas med de andre barne jeg kom til å få, men det er jo akkurat like stas denne gangen som første, og gleder meg like mye Har en gutt og ei jente fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå