Gå til innhold

Oioi, hadde dere sagt ja til date i London ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr jeg møtte i England ifjor, har holdt kontakten med meg via facebook osv, han er rålekker, har kjempebra jobb ( En av englands rikeste...) Og har invitert meg lenge bla på fotballkamp til Manchester united ( han er kompis med manageren... har egen stol på kampen) osvosv.. Nå maser han og jeg vurderer å gi etter, nå vil han jeg skal komme på en date i London for en helg?! Og han insisterer på å betale billetene om jeg ikke kommer nå! What to do? Er jo sikker på han har nok av flotte damer å velge mellom der borte ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du å tape på det? Kos deg:-)

Skrevet

Om du stoler på ham og kjenner ham så JAAAAA! selvfølgelig reiser du på date i London

Skrevet

Guuuri, han sier at han skal ta meg på shopping osv, siden han vet jeg maser om louboutinis hele tiden, men nei... han skal ikke få kjøpe NOE til meg :-)

Skrevet

Gudbedre...la ham få kjøpe det han vil til deg da:)

Skrevet

Har du vært hjemme hos han, truffet familien etc?

Lett å være fantastisk og "en av englands rikeste" overfor noen man såvidt har møtt og ellers holder kontakten med via facebook...

Skrevet

Ta med deg ei venninne, så dere to kan bo på hotell sammen. Så kan du gå ut å spise med han og finne på noe kjekt sammen noen timer ila helgen. Da trenger du ikke henge sammen med han hele helgen hvis det blir litt kleint og gnisten ikke er der.

Også hadde jeg googlet han for å finne ut mest mulig. Bør jo stå noe om han hvis han faktisk er en av englands rikeste :)

Skrevet

Dra og ha det moro! Jeg har gjort det samme selv en gang faktisk.

For meg var det bare hyggelig. Utrolig artig "å gjøre" London med en lokal. Jeg dro over og bodde hos han. Spørs vel bare hvor "sprø" du er. Hehe

Skrevet

Det er mange galninger i England, og dette høres ut som en av dem. Ikke tro på alt du hører. Ellers har jeg vært på date i London og andre steder der borte, ikke noe i veien for det.

England har for tida snø, stengte flyplasser og trafikk kaos. Det er langt fra London til MANCHESTER på det føret. Men sikkert ok, om han har eget helicopter, og det har de rikeste der borte.

Skrevet

Om han er en av de rikeste i england er han dirty rich, dvs at han har råd til å sende over jet'en sin for å hente deg. Og spandere en tur til en veninne av deg slik at du har en backup...

Nei, kjære deg..hvor naiv er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...