Gå til innhold

Hvor mye, og hva spiser dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 18, og føler jeg spiser lite. Gått ned 4 kg. veier nå 65 og er 175 cm. så har ikke så mye og ta av heller.

 

Spiser i løpet av en dag ca. 2 skiver, 2 glass melk, 1 milliard klementiner og middag.

Har ikke den store matlysten:/

 

Hvordan er det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres på meg ut som om du har mer fokus på mat og vekt enn hva sunt er i en graviditet...... du vet selv at det du spiser er altfor lite.

Trolig er du et forumtroll - men hvis ikke; snakk med helsesøster om dette og få henne til å forklare for deg hvorfor du BØR spise mer!

Skrevet

Forumtroll? Kan jeg ikke tenke meg at jeg er, hva enn det er:)

Er ikke så opptatt av vekten nei, men mat ja! Skulle helst fått i meg mer, men det er fint lite som frister..

Har i tillegg fått helt avsmak på alt som er søtt, og til vanlig er jeg en godtegris. Bare mange forandringer som jeg ikke føler jeg helt klare og styre:(

Så derfor lurte jeg bare på hvordan andre følte det..

(huff, kjipt å måtte forsvare seg slik)

 

Forklar gjerne hva forumtroll er?:)

Skrevet

HI over btw

 

Og jeg VET jeg bør spise mer...derfor det plager meg:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...