Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er i uke 18, og føler jeg spiser lite. Gått ned 4 kg. veier nå 65 og er 175 cm. så har ikke så mye og ta av heller. Spiser i løpet av en dag ca. 2 skiver, 2 glass melk, 1 milliard klementiner og middag. Har ikke den store matlysten:/ Hvordan er det med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Høres på meg ut som om du har mer fokus på mat og vekt enn hva sunt er i en graviditet...... du vet selv at det du spiser er altfor lite. Trolig er du et forumtroll - men hvis ikke; snakk med helsesøster om dette og få henne til å forklare for deg hvorfor du BØR spise mer!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Forumtroll? Kan jeg ikke tenke meg at jeg er, hva enn det er:) Er ikke så opptatt av vekten nei, men mat ja! Skulle helst fått i meg mer, men det er fint lite som frister.. Har i tillegg fått helt avsmak på alt som er søtt, og til vanlig er jeg en godtegris. Bare mange forandringer som jeg ikke føler jeg helt klare og styre:( Så derfor lurte jeg bare på hvordan andre følte det.. (huff, kjipt å måtte forsvare seg slik) Forklar gjerne hva forumtroll er?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 HI over btw Og jeg VET jeg bør spise mer...derfor det plager meg:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå