Musemor med tre søte små Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Jeg sitter bare å blir trist når jeg tenker på det. Var gravid de 2 forrige julene, og mistet i januar. Nå klarer jeg bare ikke å komme igang med å ordne til jul. Det eneste jeg har fått gjort er kjøpt 2 presanger, satt lys i vinduet, satt lys i adventstaken og satt opp kalenderen til gutten. Hvordan skal jeg klare å komme igang? Begge var bare i uke 9 og 10. Jeg skal ikke være trist igjen nå.
♡ A & E ♡ Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Det er trist at du forbinder jula med å miste noe. Kan du ikke prøve å pynte litt sammen med gutten din, kanskje gleden av å se han koser seg kan hjelpe deg i gang?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 sett på en god lydbok du har lyst til å lese. noe som er litt muntert. foreksempel en av bøkene til are kalvø også tar du pyntingen som vanlig pyntig, og julebaking som vanlig baking sammen med barna. det er lov og sørge og det er ikke rart at denne julen blir litt untakstilstand. det er lov. neste år blir sikkert bedre, for da har du jo denne julen og tenke tilbake på og da har du ting mer på avstand husk at du ikke trenger og gjøre en million ting for at det skal bli jul. jul handler om å gjøre noe koselig sammen, ikke hvor mange nisser som står i hyllene og hvor mange kaker dere har bakt
Musemor med tre søte små Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2010 Takk, :: pinnekjøtt-mannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå