Gå til innhold

yesssss...MO ute...endelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

nytter ikke å stå å grine vettu...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper ikke mye han er ute. Han kommer til å bli en mye større artist enn noen av de andre som er i finale vertfall.

Eneste som er ijen som kanskje kan bli noe er Atle, de 2 andre er rett å slett vanlige og kjedelige.

Skrevet

Enig med Hallis. MO er faktisk den eneste som har x-faktor. Og hva grining angår, så er det vel et større problem for HI at hun har et fattig indre liv og et følelsesregister som såvidt strekker seg fra en munnvik til en annen, som hos nordmenn flest. Heia MO!

Skrevet

jeg har ikke problemer med å smile jeg, hvis jeg har grunn til det.

men stå sånn å sippe da gitt, herregud.

han har fokusert alt for mye på å få medlidenhet, og da detter jeg av lasset, han har det like godt som oss andre her i norge.

han er ikke den eneste som har lide.

og han burde få av seg de blå linsene...fykkkkj...

HI

Skrevet

Vet du hva, HI: Nå synes jeg du skal stappe i deg resten av tacosen, coalen og smågodtet ditt, rulle deg over på sofaen så mageflesket ditt henger vakkert over buksekanten, rape godt og være fornøyd med deg selv og ditt spennende, glamorøse liv.

Skrevet

Han burde holdt en runde til. Annsofi burde gått nå. Begynner å mistenke at hun ligger med telenorsjefen eller noe.... så mange stemmer kan hun umulig få? Hun høres ut som en gjennomsnittlig dritings dame i overgangsalderen som har snubla inn på en karaokebar i syden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...