Miamaria Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Mo ute? Til fordel for Annsofi. Fatte ingenting eg!!!
~sjiraff~ Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Den klassiske feilen med at alle tror at alle andre stemmer på han... Kunne i grunn ha veddet det meste på at han skulle vinne. Så feil kan man ta.... Tipper vi uansett kommer til å se mye mer av ham )
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har gått å ventet på det. Man blir lei Mo, det blir liksom litt for mye av han! Norge er ikke klar for en som han.. Mener jeg..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Annsofi er jo den kuleste! desuten er hun jente og ung, det gir ekstra poeng fra meg
Gjest Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Helt sjokkert jeg også. Var SIKKER på at han skulle vinne. Så flink til å danse og synge og en hel fantastisk personlighet. Synes jeg da. Men tror uansett kanskje det er det beste for karrieren hans. Er flere ikke-vinnere som har slått an i Idol for eksempel.
millie+2klumper Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Helt alvorlig. Hverken Annsofi eller Mo er stjerner. Atle og Hans er jo de eneste som har snev av x-factor i hele programmet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå