Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mo ute? Til fordel for Annsofi. Fatte ingenting eg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den klassiske feilen med at alle tror at alle andre stemmer på han... Kunne i grunn ha veddet det meste på at han skulle vinne. Så feil kan man ta.... Tipper vi uansett kommer til å se mye mer av ham :o)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Jeg har gått å ventet på det. Man blir lei Mo, det blir liksom litt for mye av han! Norge er ikke klar for en som han.. Mener jeg..

Skrevet

Annsofi er jo den kuleste! desuten er hun jente og ung, det gir ekstra poeng fra meg :)

Skrevet

Helt sjokkert jeg også. Var SIKKER på at han skulle vinne. Så flink til å danse og synge og en hel fantastisk personlighet. Synes jeg da. Men tror uansett kanskje det er det beste for karrieren hans. Er flere ikke-vinnere som har slått an i Idol for eksempel. :)

Skrevet

Helt alvorlig. Hverken Annsofi eller Mo er stjerner. Atle og Hans er jo de eneste som har snev av x-factor i hele programmet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...