Gå til innhold

Noen som er sammen med en "mamma" gutt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg og jeg er veldig glad i svigermor altså, men synes sønnen hennes er veldig bortjemt...

Han ringer til henne om han har vondt i halsen, og sutrer, han ringer hvis han vil klage på noe han har opplevd osv osv...

Dessuten kjører moren han på fest og henter han midt på natten også!

Det har også hendt at hvis vi har kranglet så sier han, jeg sier det til mamma!! haha...han er snart 30!

Jeg er også en mamma jente da..sier alt til min mor..men hallo..på en annen måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nett som du har beskrevet minn mann der ja hehe.

han får telefon fra mammaen sin hver dag minst en gang for dagen, å ringer ikke hun han så ringer han hun mangen ganger for dagen,

å dei bor ca 20 min unna oss, men han må på besøk der nesten hver dag selv om han snakker med hun på telefonen hver dag.

når han er på jobb på havet så er det meg hun ringer nesten hver dag for å høre hvordan det går med han selv om han ringer hun nesten hver dag fra jobben. så dei dagene han ikke ringer hun da ringer hun meg hehe..

han å driver å sutrer til mammaen sin for hver minste ting, å spess når han er syk da er det mammaen sin han hendvender seg til å da sier hun at han må slappe av han må sove, noe hun ofte sier han må gjøre at han må sove middagslur siden han blir sliten av å vere hjemme med 3 barn når han ikke er på jobb, hun mener han bør får hvile dei 4 ukene han ikke er på jobb, men jeg som går gravid med barn nr 4, (29 uker på vei) å har slete meg gjennom svangerskapet (mye komplikasjoner, ska egentlig ikke gjøre så mye siden det er fare for fortideleg fødsel, kontroll på sykehuset hver 14 dag) jeg skal ikke få slappe av jeg er den som må ta meg av alt hjemme både med barn å hus mener hun. han skal ikke gjøre noen ting.

å det verste er at han hører mere på det hun sier enn det jeg sier til han, å at legene sier jeg må ta det med ro å ikke stresse det spør han moren om stemmer å når hun da sier neida det klarer hun da hører han på hun.

så jupp her har jeg en mammadalt uten like, skulle tro hun ikke hadde klippet navlestrengen enda, hehe!!!

men jeg har da sakt det til han at vist ikke det blir endringer der så kommer hun til å ødelegge forholde mellom oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...