Gå til innhold

Annsofi overrasket i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hun slapper av, synger med sjela og legger se litt på de lave tonene (som gjør at hun unngår skrike-synging) så er hun flink og behagelig å høre på.

 

Ble veldig positivt overraska i dag:D!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig

Men det er for sent synes jeg , de andre 3 har vært flinke hele tiden og fortjener å gå videre!

Skrevet

Har aldri vært noen stor fan av Mo og i dag synes jeg at Annsofi fortjener å gå videre.

Jeg har aldri likt henne noe videre (altså som sanger - ikke som person), men jeg skal være den første til å innrømme at jeg kanskje har tatt litt feil. Hun kler å synge i litt lavere leie og å legge seg på en blues/jazz-stil.

 

HI

Skrevet

Hjelper lite å kunne synge EN sang...

 

Hun kommer IKKE til finalen, og det fortjener hun heller ikke!

 

Atle vinner :))))

Skrevet

Synes ingen av de er noe spesielt gode egentlig.

 

Atle synger bra, men høres ut som en helt vanlig artist.. Ingenting spesielt med sangstemmen han eller han..

 

Annsofi synger dårlig for det meste, men har overasket på noen sanger der hun har vært god.. Tror hun trenger mer tid og mer øving for å kontrollere både stemme og nerver..

 

Mo, synger ikke spesielt bra og er alt for Michael Jackson etterligning.. Rett å slett kjedelig..

 

Hans, synger ikke så ille men har en veldig spesiell musikk stil. Blir noe kjedelig..

 

Jeg synes at nivået er lavt i år, og at det godt kunne vært noen helt andre som sto som de 4 siste.

 

Dette er såklart bare min mening, andre synes jo såklart noe helt annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...