Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Kjenner ingen som kan smitte heller. 2åringen har heller ikke hatt.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Hva mener du med farlig? Jeg fikk vannkopper som 16 åring. Ikke farlig i det hele tatt, men ble ganske dårlig. Man blir ofte litt mer dårlig jo eldre man er, men farlig er det neppe med mindre man har et veldig nedbrutt immunsystem fra før.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Om det er farlig??? Nei ikke i det hele tatt ! De kanskje får det når det er små, kanskje når de er voksne og kanskje aldri... Uansett har du mange andre ting å bekymre deg over enn dette uviktige som du uansett ikke har noen særlig makt over :-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Pappa har aldri hatt vannkopper og han er 63.. og lever fortsatt..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Får det nok når de eller en av de begynner på skolen om ikke før. Vet om flere nå som har hatt vannkopper etter at de begynte i første klasse.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Ok godt å høre! Jeg har hørt at de bør få det når de er små...men takk for svar. Då slipper jeg å bekymre meg HI
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Det er nok fordi man gjerne blir sykere når man er eldre. Altså kan få mer feber, flere prikker og føle seg mer uvel generelt. Små barn får det oftere mye lettere med gjerne ingen feber og mye færre prikker osm klør mindre. Mine eldste har hatt det og han som var 2 år var ikke plaget i det hele tatt, mens 4 åringen var litt dårlig og klødde i 2-3 dager. Men det er altså ikke farlig, bare at man gjerne blir mer dårlig jo eldre man er. Første Anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå