Gå til innhold

Mo i X-faktor burde vel...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...snart prøve noe nytt?

Han overrasker ikke, holder seg til de samme trygge tonene på sangene, og de samme bevegelsene hver gang jo!

Nye sanger, men samme gamle hver gang likevel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhode ikke enig... Forskjellen er at Mo har gjort det bra HVER gang, og holdt det jevne gode nivået. Mens fler av de andre har begynt dårlig og kjedelig, om kommet seg etterhvert. Derfor så legger man mer merke til disse. Mo gjør det så og si perfekt hver gang...Ikke hatt en enste bommert, i motsetning av de andre...

Skrevet

 

Synes at MO er den som absolutt har mest X FAKTOR av alle dei som er igjen! :-)

Og vinner ikke han er det ikke vits i å være med på noen slik konkurranse!

 

HEIA MO!!!! :-))

Skrevet

Enig. Han er jo bare en Michael Jackson kopi uansett hva han synger.. Kjedelig. Syns egentlig Mo er kul, og kunne gjort så mye mer av seg selv.

Skrevet

Selvfølgelig blir det perfekt hver gang, når han gjør det samme hver gang!

Hvordan ville han gjort det om han brått måtte gjort noe som ikke gikk an å gjøre på den måten? Kanskje han ville bommet da?

De andre får jo vist at de er litt allsidige, og tør å prøve noe nytt. Noen ganger treffer det skikkelig, andre ganger blir det litt dårligere, men de prøver hvertfall noe nytt!

 

Tror ikke jeg hadde giddi å kjøpe mange plater av Mo, siden det er slik at har du hørt en sang, har du egentlig hørt de alle...

 

Skrevet

Synes han er litt som Alexander Rybak, han bør besyttes litt mot seg selv... Mo har gitt hele livshistorien sin og litt til lenge før han overhode burde, og den samme gamle visa går egentlig ommat og ommat.. Lei for det, men han er oppbrukt for min del..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...