Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er sur og irritert på ham hele tiden, alt han sier/ gjør er så sykt irriterende, føler meg så bitter, bruker det han sier mot ham osv. Jeg er en dårlig kjæreste men jeg forstår ikke hvordan jeg kan ha blitt sånn, jeg er jo glad i ham osv. Vi har avstandsforhold men skal flytte ut sammen nå i desember og gleder meg ikke en smule ? :-(
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Vært sammen i 12 mnd, jeg har et barn fra før, ble gravid med ham men mistet , noe jeg tok svært tungt...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Du bør vel nesten finne det ut før dere flytter sammen... vanskelig for oss å bedømme.. Jeg vet at når jeg får en fyr "oppi halsen" så har jeg ikke sjans å gjøre annet enn å gjøre det slutt.. Tåler ikke å ha mannen i samme rom engang. Får angst. Men så er jeg sikkert ikke som alle andre;) (og er fortsatt singel;)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Nja, jeg får ikke angst, jeg får angst av å tenke på at det blir slutt mellom oss.. Jeg er bare så bitchy, sur, hn prøver å være romantisk, søt osv. Og jeg er bare så spydig tilbake..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Får da ikke håpe du faller fra, for det betyr at du dør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå