Gå til innhold

Hva tenker du om folk som rødmer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare de åpner munnen...

At de er sjenerte, usikre?

At det er noe med deg som får dem til å rødme?

synes du synd på dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes synd på de som rødmer for så å bli synlig flau fordi de legger merke til at andre legger merke til at de rødmer.... for å si det på en avansert måte.... rødming i seg selv er jo en tilstand de fleste ikke kan noe for.Rødming i seg selv er jo helt normalt da, så ser jeg noen rødme tenker jeg ikke så mye over det med mindre de virker som om verden holder på å gå under fordi de rødmet i full offentlighet liksom. Det er synd i de som sliter med noe, uansett hva problemet er.

Skrevet

Jeg rødma alltid før, akkorat som om jeg har vokst det av meg, for jeg rødmer veldi sjelden nå.

Skrevet

Søte :) Men synes synd på dem...

Skrevet

Tenker igrunn ikke så mye over det.

jeg har et problem med rødming og tårer i øynene. Det bare kommer når som helst. Og gjerne mens jeg har en samtale med noen. Når jeg ler, om jeg gråter, om jeg blir redd, om jeg blir glad.. igrunn akkurat når jeg får en ny følelse som kommer over meg.

Rødmer gjerne ved middagsbordet når det kun er mannen min og meg.

Jeg kan ikke noe for det. Er ikke sjenert, ikke redd eller usikker. De som kjenner meg vet om dette og har bedt de overse det. Det gjør de også.. Noen ganger når jeg tror jeg rødmer, blir jeg kritthvit i ansiktet.. Og jeg får også hjertebank fra tid til annen.. Hetetokter får jeg masse av nå som jeg er gravid..

Når andre rødmer, så antar jeg at de kanskje har det på samme måte som meg. Og tenker ikke mer over det. Hvorfor skal jeg synes synd på noen.. HATER at folk synes synd på meg fordi jeg rødmer.. Kanskje noen forteller noe morsomt og jeg ler, da blir jeg rød i ansiktet og får tårer i øynene.. Har det jo bare moro.. Men når folk ser på meg og tror det er noe galt.. Da synes jeg det blir en pinlig situasjon og må "passe" meg for å ikke rødme mer.. Gå ut av rommet om jeg kjenner at det kommer, eller late som at jeg hoster..

Kan ikke noe for det.

* håper folk kan la rødming bare passere uten noe styr i fremtiden*

Skrevet

Jeg tenker at de har angst for å rødme og så blir det bare verre og verre for hver gang. Akkurat sånn som jeg hadde det i årevis. Rødma for alt før og utvikla en skikkelig angst for å rødme og det var skikkelig vondt. Det sitter litt i enda, men kan ikke sammenlignes med tidligere. Synes veldig synd på de.

Skrevet

Synes litt synd på dem, for det kan ikke være lett å rødme i utide og tide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...