Gå til innhold

Når kom kvalmen eller andre symptomer for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

lurer på når dere begynte å merke tegn på graviditet, som feks kvalme? Merket dere tegn på graviditet før dere testet positivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet på IKM og hadde allerede da ømme bryster. Kvalmen satt inn for fullt hos meg i uke 6. Er i dag 7+5.

Utover det hadde og har jeg små stikkninger i underlivet, særlig om kvelden når jeg legger meg.

Alt er normalt, er jo ingen fasti på noe når symptomene kommer :)

Lykke til :)

Skrevet

Takk for hyggelig svar!

Ha en fortsatt god graviditget, håper kvalmen gir seg snart for deg!

Beste ønsker

Skrevet

Hei :)

Første gang jeg gikk gravid, tok jeg graviditetstest pga forsinket mens. Ellers merket jeg egentlig ingenting til at jeg var gravid før ca i uke 6 - da begynte jeg å kaste opp flere ganger daglig (og slik fortsatte det ut svangerskapet..)

Andre gangen kastet jeg plutselig opp flere ganger et par dager på rad. Var ganske sikker på at jeg hadde fått omgangssjuken pga hadde vært borti flere folk som hadde dét - men da spyinga ikke ga seg etter 3-4 dager tok jeg en test likevel. Og jaggu var den ikke positiv..!

Denne gangen har jeg vært ekstreeeemt trøtt og klødd noe enormt på magen + endel på armer og ben. Har bare tenkt at det er vinterkulda som har gjort dette, men tok nå en test likevel, for sikkerhets skyld.

Og nok en gang - gravid!

Altså begynte jeg å kaste opp ca i uke 6 i begge de to første svangerskapene. (men rakk da altså å finne ut jeg var gravid før jeg begynte å kaste opp i sv.skap nr 1) Mens i siste svangerskap var det andre graviditetssymptomer som gjorde meg mistenkelig.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...