Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Skal kjøpe en stor toalett mappe til kona og trenger hjelp av dere damer. Helst i stoff....tror jeg, Takk
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 gå i en veskebutikk. det har de garantert et eller annet til kona di. det burde være en med flere rom i til diverse saker og ting. vi liker ikke å ha alt klæsjet sammen i ett eneste rom. det bør ikke være en slik stoffveskegreie for den må tåle fuktighet. toalettmappene står som regel på badet og det blir fort mugg i stoffet om det ikke er noe som tåler fuktighet. noe slikt hadde vært passende for meg ihvertfall. mange rom og enkelte uttagbare lommer. http://www.zendi.no/toalettmapper/dame/gold-flower-flott-toalettmappe-luksus-nylon-opphengbar?cPath=3403_3406
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er uenig. Jeg liker å ha et rom hvor jeg kan slenge alt oppi, slik at jeg slipper lete rundt i ulike smårom. Mugg i stoffet om den står på badet? Tror du bør gjøre noe med badet ditt hvis slikt skjer med ting av stoff på badet ditt.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Jeg har en fra samsonite. Husker ikke helt hva den kostet men tenker nok at den koster rundt 5-600 kr ivertfall da dette er et veldi bra merke (bla kofferter og reiseartikkler). Den er genial. Stor og god mange lommer og en kan henge den over dusjen;) Jeg har alltid den med meg på tur og da får jeg plass til sminke, hårting, børste og div toalettsaker og jeg har i tillegg god plass til mannen og ungenes ting oppi;)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Slenger meg med på den om at man liker å ha mange rom. Det mener jeg, og det vet jeg mange andre som mener også. Og at den bør tåle et dampfyllt baderom, siden det jo er der man bruker den. Synes også det er greit med de med et stort hovedrom, som har en liten løs sminkemappe inni. Lykke til med kjøpet! Prisen er slattes ikke det viktigste. 1000kr kan til og med være i dyreste laget. Du kan risikere å finne mange perfekte toalettmapper til billigere pris enn det. Pass bare på at den er stor nok. Snik litt i skapet hennes og se hvor lange produktene hennes er. Og hårbørsten. Det er jo de tingene hun skal ha plass til. Og vil du virkelig for allt i verden bruke 1000kr på henne, men finner en mappe til 500, kan du jo legge et gavekort inni. Parfymeri, eller hudpleiebutikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå