Gå til innhold

Hvorfor går jeg ikke bare fra ham? (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en gutt som ikke er pappan til sønnen min.

Vi har nå vært sammen i snart 3 år og han har gjort det slutt 6 ganger, alle gangene har han sagt det motsatte rett etterpå, han sier at han bare blir så sint at han ikke vet hva han sier.

Han driter i hva han bruker penger til og lyger stadig om det, og vi har VELDIG dårlig økonomi.

Jeg kjøper aldri noe til meg selv eller bruker penger på unødvendigheter for det tørr jeg ikke.

Han spiser lunsj på Burger King en gang i uka, kjøper dyre lunsjer ellers også.

Kjøper ting han vil ha uten å snakke med meg om det eller tenke på konsekvensene, som er at vi ikke har råd til middag resten av uka.

Han mener at jeg skal jobbe fulltid, ta alt husarbeidet, være alene mamma for sønnen min, være kjæreste for han, ta meg av hans barn når de er her og samtidig være blid HELE tiden..hever jeg stemmen bittelitt blir han kjempe sint.

De gangene han blir sint på meg er det av helt rare grunner og jeg blir helt oppriktig redd.

Når han blir sint på sønnen min så brøler han noe fryktelig og sender han (4 år) på rommet for hver minste ting.

Han drar ut 3-4 kvelder i uka for å mekke på bilen sin, være med venner osvosv

Når jeg først drar ut så maser han hele tiden og gir meg dårlig samvittighet etterpå.

Sex skal vi kun ha når det passer HAN og da er det ofte jeg som runker og suger og puler og det hele varer i noen få minutter, så legger han seg bare for å sove.

Hvis jeg spørr om han kan gjøre meg en "tjeneste" feks å lage middag så blir vi heller uten middag.

Han ligger der å spiller tv-spill, spiser, piller nese, klør seg i rumpa og fiser dagen lang,

Han gir meg aldri komplemanger, ga til og med vennina mi et komplemang enda vi kom ut fra badet samtidig!!!!

Enda så elsker jeg han og kan ikke se for meg å gå fra han...men jeg VIL!!!!

Det er ikke sånn jeg vil leve :(

Jeg er ikke meg selv lengre og alle sier at jeg fortjener no bedre

Gi meg styrke !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les ditt eget innlegg, og forestill deg at det du leser er skrevet av en annen....Da ser du nok fort hva du bør gjøre....

Skrevet

Som ho andre sa les inlegget ditt og tenk at en annen person hadde skrevet det hva hadde du sagt til henne.

Skrevet

OMG for en mann!!! Seriøst høres ut som om han har bod sammen med moren sin hele livet.

OFF...å tide at du tar grep om ditt eget liv kjære deg. Bare tenk hvor deilig du faktisk kan ha det.. Du kan rydde, vaske og lage middag når DU selv vil, du kan gå ut og være med venner når DU vil. Og det beste av alt med og dumpe denne idioten er at du får muligheten til og treffe en fantastisk mann som elsker deg av hele sitt hjerte og som stiller opp for deg og gutten din og som ikke dumper deg for at middagen ikke står på bordet når han vil det..

Kom deg bort og lev det livet du fortjener og leve;)

Skrevet

Om du synes det er viktigst at sønnen din får en grusom mannlig rollemodell og blir ødelagt av et varierende temperament, så bør du fortsette å være sammen med han.

Hva i alle dager er så ille med å være singel da?

Det har jeg vært i flere år nå, og stortrives med det:)

Ingenting å frykte!

Skrevet

Du har det mye bedre alene enn med det der skvipet av en parasitt. Hvorfor la ham suge ut livsgleden og pengene fra deg. Kom deg vekk og få et fint og rolig liv isteden.

Skrevet

Tenk på sønnen din. Den mannen ødelegger han totalt. Er det sånn du vil at sønnen din skal behandle sin fremtidige kone ? Du må gå fra han nå før det er for sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...