Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Synes de bare er minutter imellom hver nå, har hatt kynnere bra lenge, men ikke så ofte. Er rundt 31 uker. Kjenner det når jeg står at det presser litt på, så når jeg setter meg har jeg helt hard mage som forsvinner etter noen sekunder. Skjer jo også når jeg sitter.. Kan det være at jeg er sliten? Har hatt en litt tung uke og har akkurat laga pizza til resten av familien.....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Slik hadde jeg det også. Kynnere hele tiden både sittende, stående og liggende. Jeg vil anbefale deg å få sjekket livmorhalsen for å se om den har kortet seg. Jeg fødte i uke 33.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Jeg hadde veldig mye kynnere i svangerskapet, frem til uke 29, da jeg ble sykmeldt. Da sluttet de nesten helt. Ei jm sa til meg at, ja hvis du jobber full tid i din jobb, så er det ikke rart du har mange kynnere.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Er i uke 36 nå. Tar det helt rolig men får hyppige kynnere hele dagen og hele natten. Hatt det slik i ukesvis og jm sa det var helt normalt. Får det også om natta når jeg våkner for å snu meg. (vondt)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Jeg er sykemeldt 50 %, men har likevel lange dager, 7,5-8,5 timer fra jeg reiser hjemmefra til jeg er hjemme igjen, ganske slitsomt. Legen skrev på sm-fornyelsen at jeg burde ha en dag fri i uka, men arbeidsgiver sier at det ikke går. Så vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal til legen mandag, da, får se hva hun sier... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå