Gå til innhold

Hej svejs!


Lycklig 2 barnsmamma

Anbefalte innlegg

Hej på er,

 

Jag hoppas så innerligt att jag tillhör här - det hade varit så skoj!..

 

Nu är det bara att kryssa fingrarna! :)

 

Någon som prövar/väntar Nr2?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest isimagen

Vi prøver også! Har ingen fra før, men var gravid i september og mistet i uke 6. Så nå håper jeg syklusen har stabilisert deg (dette er første ordentlige syklus etter SA).

 

Er på syklusdag 17 i dag, men pleier ikke få EL før dag 20-23. Ble gravid på første forsøk sist, så håper jeg er like heldig denne gangen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig - vi har en tjej på 2,5 år vi också! :) Här pirrar det i magen, sak ha mensen idag, den det är många konstiga saker som sker i magen. Antingen är det för att jag är så glad och pirrig över detta...eller så är det en liten spira. :D Hoppas ju självklart på det sista!! Men har egentligen liten tro pga att vi inte prövade precis i ägglossnings perioden. Men så säger de ju att man kan ha flera i löpet av en period - oavsett spännande är det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jag kryssar fingrarna för dig!! Måste vara helt förfärligt att mista... Stor kram till dig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Takk! Det gikk egentlig greiere enn jeg hadde trodd å miste. Jeg hadde bare vist at jeg var gravid i en uke, så jeg følte ikke jeg mistet noe jeg hadde knyttet meg til.

 

Men det er klart, det er jo kjipt.

 

I dag fikk jeg positiv eggløsningstest! Woho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...