Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Snuser ikke men min mann snuser og jeg lurer på om det går i melken dersom jeg tar noen snus i julehøgtiden. Er ikke noe jeg MÅ ha, men noe jeg koser meg med fordi jeg syns det er godt, så viss det ikke går i melken så vil jeg gjerne snuse litt i jula. Vet noen noe som hels om dette?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Det blir som røyk, det går over i melka, så neste måltid bør være en stund etter du snusa.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Nikotinen i snusen går over i melka, ja - men ikke noe annet. Så det blir for dumt å sammenligne det med røyk som er langt mer skadelig.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Kjempedumt, da begge deler går over i melka..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Man da er det uaktuelt, jeg klarer meg uten, var bare viss det ikke gikk i melka liksom. Det får holde til fest, noe som skjer en gang i året maks:D Takk for svar! Hi
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Man da er det uaktuelt, jeg klarer meg uten, var bare viss det ikke gikk i melka liksom. Det får holde til fest, noe som skjer en gang i året maks:D Takk for svar! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå