Bompibjørnen *født* Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Er det noen som jobber i ambulansetjenesten her, som ambulansepersonell??
Bompibjørnen *født* Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2010 Så flott, har egentlig bare et spørsmål.. vet ikke om du kan svare på det da, da dette kanskje er litt idividuelt ettersom hvor du jobber kanskje.. Går det greit å kombinere ambulansejobb og små barn, med tanke på turnus og lange arbeidsvakter? Har alltid drømt om å begynne i denne jobben men nå venter jeg nr . 2 og ble plutselig så usikker på om dette virkelig er så lurt... men lysten veier veldig oppover altså!!
Purr+Purrfect Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Hei. Jobber døgnvakter til vanlig. Det kommer an på om du har en partner som er litt fleksibel i sin jobb. Hvis ikke er det litt av et puslespill. Den store fordelen er at man har såpass mye fri. Men man jobber jo også jul/påske/bursdager. Det gjelder jo all turnusjobb. Jeg synes ikke du skal gi opp "drømmen" pga arbeidstiden ihvertfall. De fleste har jo barn og er "normale" familier.
Bompibjørnen *født* Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2010 Puh, det var det jeg håpet å høre Har jobbet i den frivillige tjenesten i mange år tidligere og klarer ikke å rive meg løs fra tanken på å jobbe der!! Samboer jobber mest kveld, så det blir nok en kabal å løse, men han får heller ta til takke med ei kjerring som blir mye mer fornøyd i hverdagen fordi hun endelig kan jobbe med noe hun liker Tusen takk for svar!! Kanskje vi møtes en vakker dag:)
ambumamma Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Det er ikke veldig lett dersom man er to i turnus Men det går jo stort sett opp. Bør ha et greit støtteapperat rundt seg som stiller opp som barnevakter .) Men hvis man virkelig vil, får man det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå