Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Skal man ha de under eller over kneet? Jeg har sånne med knyting. Så hender jeg knyter de over kneet så de ikke sklir. Men, vet ikke om det er sånn jeg skal/burde ha de?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Ifjor var det over kneet som var 'riktig', i år aner jeg ikke. Jeg har hatt de under kneet denne sesongen, men jeg er ingen fashionista... Var gravid og måtte gå me tights ifjor vinter, var deilig med varme leggings over kneet da og lang, tykk c.g-parka. Gjør det du synes er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå