Gå til innhold

Leggvarmere.. Dere som har peiling:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man ha de under eller over kneet? Jeg har sånne med knyting. Så hender jeg knyter de over kneet så de ikke sklir. Men, vet ikke om det er sånn jeg skal/burde ha de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifjor var det over kneet som var 'riktig', i år aner jeg ikke. Jeg har hatt de under kneet denne sesongen, men jeg er ingen fashionista... Var gravid og måtte gå me tights ifjor vinter, var deilig med varme leggings over kneet da og lang, tykk c.g-parka. Gjør det du synes er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...