Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Vet at jeg vil ha Niklas, men vil så gjerne ha et mellomnavn.. og da står det mellom Niklas Andrè og Niklas Emil (ikke emil rett fram, men drar litt ekstra i ien.. så det blir emiil) Hva er finest?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 niklas andre er finest, liker ikke emil (eller emiiiil)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Niklas emil er finest. Liker ikke andre.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Niklas Emil! Uten tvil! Det Andrè navnet er bare så oppbrukt.."Alle" slenger jo på det der Andrè navnet...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Elsker Niklas. Men synes André er klysete. Og Emiiil høres helt merkelig ut. Da må du i allefall skrive det med Emile eller noe, ellers sier folk det som det skrives. Kan gi deg noen ideer jeg. Niklas Emmanuel, Niklas Eliah (det ville nok jeg ha valgt og gjør det kanskje også med nestemann), Niklas Aleksander, Niklas Matteo.. Synes det er viktig at det klinger bra
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Dette var veldig enkelt!! Niklas Emil er kjempefint! Gå for det! Andrè er ikke fint, og er veldig kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 har lyst på Niklas Emil, men samboer er ikke helt enig, for han har en lillebror som har emil som mellomnavn.. og han mener det da blir oppkalling. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå