Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Skulle man kanskje bare få den fjernet helt? Siden alt blir feil.. - Nå er jeg ferdig med den siste julegave og skal straks begynne på julebaksten. *Jævla skryte fitte, tror hun er så mye bedre enn oss andre. - Gullungen har fått en ny tann i dag! * Guuuud, kan hun ikke skrive om noe annet enn den snørrete ungen?! - Brrr 17 minusgrader her i dag. * Jeg driiiiiter i hvor kaldt det er hos dere! - I dag har jeg vært til psykologen og han sa jeg hadde gjort store fremskritt, yes! * Herregud, enn å brette ut privat livet sitt slik for alle og enhver. skrulle! - Opp og hopp, nå skal jeg på trening! Ha en god dag alle sammen! * Se på meg, jeg får så jævla perfekt kropp for jeg er så flink å trene! iiiiik! - Carpe diem! * Kopi-sugge. Kan du ikke finne på dine egne ordtak?! - Huff jeg har så vondt i hodet i dag også.. håper det gir seg snart! * Jeg griiiner etter medlidenhet, stakkars stakkars deg! - I morgen skal vi se på ny bil! * Ja dere er jo sååå mye bedre enn alle andre og har såååå mye mer penger enn oss andre, gah! - Stikker straks på jobb! * Prøv å vær _litt_ mer oppfinsom da, utrolig kjedelig status! - *håpe håpe* *Guuuud må du snakke i gåter hele tiden?! - Tenner et lys for lille emil. * Det lyset kan du brenne en viss plass, hjelper ikke likevel!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Helt enig med deg!! De som irriterer seg over alt som andre skriver på facebook-statusene sine burde kanskje finne på noe annet enn å være på facebook...
varuna Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 lurer på ha du skriver til status???? synes det meste folk skriver er ok selv om det av og til er kjedelig å lese når folk går skikkelig i detaljer.også er det dumt med de som bretter ut privatlivet sitt.. kom med noe du skriver på status,så skal vi se...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Jeg skriver mye av det som står over her. Det var mytet på de på skravle som mener de som skriver om at folk er ferdig med ditt og datt til jul er oppmersomhetssyke og skrytepaver. HI
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Hehe måtte le litt jeg. Er nok ikke så streng på andres statuser. Synes det er litt kjedelig når det er liverpool eller man.utd kamp og lese hundre statuser om det liksom.. Og når folk oppdaterer heele tiden og gjerne skriver det samme. Ei venninne av meg skriver 3 hjerter hele tida. Interessant.. Da vil jeg heller lese hva folk har til middag. Man jo skrive hva man tenker på. Likevel ser du ikke mange statuser som omhandler sex eller sjokolade.. Merkelig.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Jeg skriver ikke statuser på facebook. Men nå er jeg veldig privat av meg og er på facebook veldig sjelden. Syns det er koslig å lese enkelte statuser, hvis det er noe spessielt som skjer. Men syns det er en uting at noen deler absolut alt med sine facebook venner. Og har tatt bort to som irriterte meg grønn, får heldigvis ikke opp statusene deres mer. De holder sikkert på slik ennå. Hun ene skrev flere statuser om dagen, og det gikk kun i. -Ælske Roy'sen minj <3<3<3<3<3 -No e det ikke lenge til Roy'sen minj kjæm fra jobb, ælske hanj <3<3<3< -Halv time til Roy'sen e hjæmme, savne og ælske hanj *smaks*<3<3<3 -15 min til min ælskede Roy'sen minj e hjæmme <3<3<3 -5 min, ælsk dæ Roy'sen minj -Nu e han her, <3Roy'sen<3 minj -No skal æ og Roy'sen lægg oss ;) Ælske hanj! <3<3<3 Så syns jeg det er en uting når noen henger ut enkelte på facebook, en gammel klassevenn gjorde det når kjæresten hannes gikk fra han. Det var ikke måte på hva han slengte ut om denne stakkars jenta. Så har jeg et par som krangler på facebook statusene sine. Syns det er smakløst.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Hahahaha! Please si at hun med roysen var 14! Samme med utlevering og parkrangling. Man må jo tenke på alle som faktisk ser hva man skriver..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #8 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er ikke sikker på eksakt alder på hun som ælsker manjen sin, men hun er over 35 Han som utleverte kjæresten sin er i 20 årene og det er det paret som krangler på facebokk også, de krangler 2-3 ganger i mnd på facebook. Og ofte om sønnen sin.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 he he he...skriv hva du vil...hva andre tenker kan du ikke styre, noen er negaiv uansett...:-) Regner med at dine ordentlige venner er glade for å lese siste nytt om deg..:-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #10 Skrevet 3. desember 2010 Jeg syns alle de statusene du har som eksempel i Hovedinnlegget er helt greie. Poenget er å ikke skrive det samme heeele tiden; f.eks BARE ting ungen gjør, BARE treningstimer/toppturer, BARE kjærlighetserklæringer, BARE husstell osv. Hvis man varierer litt er det ingenh av tingene som er teite. Jeg er på face for å se hvordan det går med vennene mine som er spredd land og strand rundt, og bakehistorier eller treningsoppdateringer er jo et tegn på at de har det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå