Villa Perlesukker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 I så fall er denne til deg http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/12/4-desember-be-my-cupcake.html Du må sende meg en mail med adressen din [email protected] KLEM til deg og med ønsker om en herlig helg:)
weihnachtmarkblomstre Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 ps: Perlesukker du har pm ;-)
Villa Perlesukker Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2010 Hei du:) Har svart deg på Villa Perlesukker hihi.... gjorde det for noen timer siden mener jeg Og takk for link... hun har kontaktet meg for flere uker siden...om et mulig samarbeid men jeg har det så travelt nå frem mot jul...så det kommer etter jul hihi....
weihnachtmarkblomstre Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Så svaret nå :-) slang inn bakeønsker! He, he, tenkte dere ville finne tonen. Nå må jeg løpe, god helg!
Monajenten Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Kjære søte deg, tusen takk, du er nydelig! Det er min datter som har bursdag ja, hun blir 7 år på onsdag:-) Sender deg en mail! Snille, søte deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå