Joey79 Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Vi skal ut å reise snart, og tenkte å investere i en Prampack for å beskytte vognen, ser den er på tilbud på flust.no I DAG til 999.. http://www.flust.no/fritid-og-friluftsliv/reiseartikler/prampack/ Noen erfaringer? Har aldri sett den så billig.. kom gjerne med innspill raskt, da tilbudet kun gjelder i dag...
2010<32011<3 ?? Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte prampack, jeg er kjempe fornøyd med den. Så om jeg var deg ville jeg kjøpt den, iallefall til det tilbudet
Tredje drøm Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Det er jo et veldig bra tilbud! Jeg vurderte å kjøpe brukt, men det var ikke mye å finne på finn.no, og de få jeg kom over, kostet såpass mye at jeg like gjerne kunne kjøpe en ny (med porto var det faktisk ingenting å spare). Kjipt å bruke så mye penger på en slik, men ønsker jo at vogna ikke skal bli ødelagt på flyturene (og det skjer fort, etter den behandlingen vognene får der...). Og det går jo an å selge den etter hvert som den ikke trengs her i huset mer. Så alt i alt er jeg fornøyd med min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå