Gå til innhold

10 dger igjen og holder på å klikke vinkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så besatt av å bli ferdig at jeg tenker på det hele tiden samt drømmer om det ...blir sprø?

Dere andre da ? samme greia ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, vi har termin samme dag:) Nå har jeg faktisk begynt å roe meg litt jeg da, men tenker jo på det HELE tiden. Men tror ikke jeg får gjort så mye fra eller til! Går til modningsbehandling, og tar bringebærblad og går litt turer! Får iallefall dagene til å gå!!

Drømmer at jeg føder hver natt, men i natt kom det en liten svært spesiell jente baby til verden, tror det var en slags ape. Alle var høffelige, men jeg merket at de syntes den var rar. Jeg syntes selvfølgelig apeungen var verdens søteste;)

Skrevet

5 dager igjen her, og kjenner meg godt igjen ja! Vil ha han ut, NÅÅÅÅ!!!!

Er veldig utålmodig etter å se han, kose med han og sånn! Blir helt tullerusk! :)

Hoff... Men han kommer nok ikke før han er klar... Så ikke mye å få gjort noe med.. :) Holder motet oppe så lenge :)

Lykke til videre dere!

Skrevet

7 dager igjen her.. de siste dagene har vært de lengste i mitt liv :P han er veldig velkommmen til å komme ut ca NÅ ja..! Kjenner jeg har mistet det meste av tålmodighet bare siden i går.. :P

Men ettersom jeg ikke har kjent ett eneste "tegn" på at noe er i ferd med å skje, så er jeg vel heldig å gå leeenge ennå ;-)

Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

8 dager igjen, men rimelig tålmodig enda. Føler det er 1000 ting som skjer denne mnd, så kan godt holde seg inne noen dager til.

Er vel uansett for kaldt til å komme ut i denne kulda;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...