Gå til innhold

Kalender til neste år, vil det funke tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barn som er veldig glad i lego, men de legokalenderene som er i butikken er jo bare noe møl. Får bitte små ting hver dag som egentlig bare er i veien.

Til neste år vurderer jeg å i stede kjøpe en pakke med en legoting de ønsker seg til sånn ca 300-400 kr, og så rett og slett la dem få litt og litt gjennom hele kalendertiden. Altså 1.desmber får de f.eks tegning 1, 2,3 og 4, og med de bitene som hører til der. 2. desember tegning 5,6 og 7 med tilhørende legobiter osv, osv. Så på julaften blir tingen helt ferdig bygget. Jeg tenker da at i starten blir det også ekstra spennende fordi de ikke aner hva det blir til slutt. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er mange som gjør det sånn :o)

Sønnen min er 4,5 år neste år, å kommer til å gjøre noe slikt da.

I fjor hadde jeg kjøpt inn puslespill, å gjorde det på samme måten. Man kan også bestille puslespill med bilde av barna, sikkert veldig stas å pusle et bilde av seg selv :o)

Skrevet

Veldig vanlig å gjøre sånn, så det funker nok hos dere også :-)

Skrevet

Det er mulig de har endret legokalenderene, men tidligere var de sånn at man kunne bygge en liten ting ut fra klossene hver dag og hver 4.dag eller noe var det med en ekstra tegning så man kunne bygge noe med alle klossene man hadde fått til da. Det var flere større tegninger underveis og på julaften kunne man bygge en ting ut fra alle klossene. Uansett syns jeg det beste med lego er at de også kan bygge med dem uten tegninger osv, men bygge det de føler for med de klossene de har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...