Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Er det normalt at den er mer sparsommelig, mindre smerter og varer kortere? Fikk tr tilbake akkurat 28 dager etter utskrapning, men den er ikke slik den pleier......har vanligvis mye blødning og smerter. Er så redd det er rester, men da ville det vel vært småblødning i mellomtiden også? Vil ikke mase på legen, synes jeg har vært der nok i det siste:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå